Subject: Re: Presentation av Mem

Re: Presentation av Mem

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 28 Dec 2009 22:52:37 +0100 (CET)

On Mon, 28 Dec 2009, Roger Sinel wrote:

> Sig bara till om ni behöver stöd från SLUG, Svenskalinuxföreningen eller DFS
> nätverk för öppen källkod.

Jag ser gärna en dragning av varje sådan förening som anser sig aktiva i vårt
område, som kan förklara för oss andra varför de finns och varför vi borde
överväga att bli medlemmar!

Personligen har jag ett önskemål om att få just det vi nu jobbar för att
hända, mycket mer än att joina någon speciell förening. Jag vill faktiskt
hellre se oss som ett gäng obundna personer hellre än knutna till någon av de
föreningarna som nämnts.

Förresten så postade jag om vår existens på Svenska Linuxföreningens
diskussions-lista.

--
  / daniel.haxx.se