Subject: Ubuntu 15.04, release-öl, 23/4, Stockholm

Ubuntu 15.04, release-öl, 23/4, Stockholm

From: Andreas Olsson <andreas_at_arrakis.se>
Date: Mon, 13 Apr 2015 17:32:38 +0200

Hej gott folk

Torsdagen den 23:e april slÀpps Ubuntu 15.04. Det tycker jag att Àr en
alldeles utmÀrkt ursÀkt att trÀffas, dricka öl och prata lite Ubuntu.

HĂ€r i Stockholm kommer jag att sitta pĂ„ Pitcher’s Mariatorget 1A, frĂ„n
klockan 18:30 och framÄt. Gör mig gÀrna sÀllskap!

Vill man sÄ kan man Àven se det som lite utav ett förfirande för det
kommande slÀppet utav Debian 8.0 (Jessie). För egen del sÄ tÀnker jag i
alla fall skÄla bÄde för Debian och för Ubuntu.

Hojta gÀrna till ifall du tÀnker dyka upp. Om inte annat sÄ tycker jag
det Àr trevligt att veta hur mÄnga jag ska boka bord för.

// Andreas