Subject: Re: Träff i början på oktober?

Re: Träff i början på oktober?

From: Anders S Lindbäck <vetgirig_at_kunskapssamhallet.se>
Date: Tue, 06 Aug 2013 04:35:46 +0200

2013-08-05 20:37, Claes Jakobsson skrev:
> Hej vänner,
>
> senaste träffen var inbyggda hacket den 1:a juni och innan dess den 5:e mars. Så, det börjar bli dags att hitta på något!
>
> Jag hade tänkt i runda slängar slutet på september / början på oktober.

Det sker lite saker innan dess i stockholm:

Den 10 augusti firar TBP 10 årsjubileum och skulle ha något hackerspace.

http://www.tpb10.com/

Svenska Linuxföreningen tänker köra träff lördagen 21 september
som deltagande i Software freedom day 2013.

http://softwarefreedomday.org/

har faktiskt tänkt köra det hos ett företag med kontor vid humlegården
som jag tror du Claes känner till. Mer information kommer senare när det är
klart att så blir av angående lokal etc. Har snackat lite löst med Daniel stenberg
om detta får någon vecka sedan.