Subject: Re: Slides: Modellflyg med open source

Re: Slides: Modellflyg med open source

From: Magnus Sandberg <mem_at_netnod.se>
Date: Wed, 05 Jun 2013 12:58:43 +0200

Hej Björn!

Jag har bestämt mig för att inte läsa denna extrasida, det skulle
påverka tiden tillsammans med familjen negativt ;-)

Skämt och sido, det var en mycket intressant presentation även for oss
som inte har en personlig fork av uBoot.
Jag tycker blandningen mellan högt (hmm) och lågt var jätte bra och som
vanligt blev det för lite hackande men för mycket snackande :-)

Så jag vill tacka Daniel och alla som bidragit både till att det blev av
men även alla som var där!

MVH
// Mem