Subject: på lördag gäller det!

på lördag gäller det!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Tue, 16 Oct 2012 22:22:38 +0200 (CEST)

Vänner!

På lördag är det inbyggd Linux som gäller precis hela dagen. Vi träffas vid
ingången till Enea klockan 10:00, Jan Stenbecks torg 17 - det är precis
utanför den norra ingången till Kista galleria. Försök vara i tid, vi behöver
"slussa" in folk genom dörrar som i övrigt är låsta och åka upp med hiss etc.
För er som kommer för sent så kommer det finnas en lapp eller liknande uppsatt
med instruktioner om hur man går tillväga för att komma in.

Om det går som planerat kommer samtliga föredrag att filmas och "läggas ut" i
efterhand så att ni som inte lyckats komma med ändå kan få en chans att se vad
som sägs där.

Programmet för dagen är nu nästan färdigt, men jag vill understryka att vi
fortsätter finlira med ordningen och tidpunkter även efter det här mailet. Läs
det nuvarande upplägget på: http://www.foss-sthlm.se/okt2012.html

Tänk gärna igenom en gång extra (på ovanstående sida) om vad som kan vara bra
att ta med sig så att det blir en så bra dag som möjligt för samtliga som
kommer.

Om du är inbokad för evenemanget men kommer på att du inte kan komma, avboka
direkt på eventbrite eller maila mig privat och säg till. Ni som är på
reservlistan kan komma att få ett erbjudande i sista minuten.

Frågor, funderingar eller annat om detta evenemang kan tas här på listan eller
offlist med mig privat.

Vi ses på lördag!

--
  / daniel.haxx.se