Subject: Re: Tjej/kvinnonätverk för hackare

Re: Tjej/kvinnonätverk för hackare

From: Siavosh Zarrasvand <siavosh.zarrasvand_at_gmail.com>
Date: Thu, 27 Sep 2012 11:49:52 +0200

På demopartyn brukar det vara procentuellt sätt många tjejer. När jag
var på Solskogen i somras fanns det cirka tio tjejer på 60-70 deltagare.
Sen kanske det är lite för många steg för henne att ge sig på
grafikkortsprogrammering nu på en gång men folk i de kretsarna är
väldigt kompetenta och behjälpliga :)

OT: Kindergarten är ett demoparty som hålls i november, vore intressant
att veta om fler i denna grupp planerar att åka?
http://kg.slengpung.com/2012/