Subject: Re: OBS: Maten beställd och fråga om vegan-variant...

Re: OBS: Maten beställd och fråga om vegan-variant...

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Sun, 21 Feb 2010 05:41:52 +0100

2010/2/20 Hedvig Kamp <hedvig.ka_at_gmail.com>:
> Hej!
>
> Så bra att det går att få vegan-subs :)
>
> Bra grejer att lägga på kan vara:
> Tzay, olivröra, stekt tofu, avokado, äggfri majonnäs, grönsaker, mm.
> Beror ju lite på vad de har...
>
> -- Hedda

Det stod ingenting om veganmat eller fanns några speciella veganalternativ
på sidan du postade. Det mesta var animaliskt på något sätt.

Hedda tips på veganmat är jättebra. Vet restaurangen vad vegan är så ska
de nog kunna fixa det ändå.

Jag känner till i alla fall tre veganer som är anmälda till träffen
nu. Brukar vara
sjysst att ha några extra för de som ej anmält vegankost, är laktosintoleranta
eller för andra allergiker.

Tack för maten, på förhand!

-- Per