Subject: Re: adblockrules

Re: adblockrules

From: <erik.lonroth_at_gmail.com>
Date: Sun, 22 Jan 2012 19:15:46 +0100

Jag måste säga att jag haft mycket glädje av adblock. Jag hatar verkligen all reklam som kräks mig i ansiktet så fort man vänder sin läsare mot världen.

Hoppas det kommer leva vidare och gärna till min mobil.

/Erik

Hej alla!

Ursäkta om detta är något off-topic.

Jag driver sen ett antal år tillbaka adblockrules.org som är en
filterlista till Adblock Plus mfl (firefox plugin), för reklamblockering.
Jag har pga andra projekt & brist på intresse inte tid över att driva
vidare sajten och undrar om någon är intresserad av att ta över
befintlig kod & domän.

Listan har alltid haft en ganska simpel disclaimer "Permission is
granted for modification, replication and inclusion in any software,
commercial or not.". Koden är egenutvecklad.

Mvh
Martin Lindhe
adblockrules.org maintainer