Mail känns osmart att säga ja till.
Sponsorer som är med på träff trodde jag vi hade även förra gången fast
de är med i nätverket. Det är absolut att föredra framför sponsorer som
tycker våra möten är helt ointressanta.
Det är svårt att ha en bestämd åsikt då man inte vet var det landar.
Lite diskret reklam stör säkert inte, men blir det värre betalar jag nog
hellre för mackan.
//PG
mån 2010-03-15 klockan 00:27 +0100 skrev Daniel Stenberg:
> Mors!
>
> Om ett företag kliver fram och tar t.ex hela kostnaden för extra grejor vid
> ett foss-sthlm möte. Typ betalar mackor och dricka för alla etc, vad kan vi
> erbjuda detta företag i gengäld som tack för sponsringen?
>
> Är det okej att tillåta dem att maila alla anmälda (en gång, ett mail) ?
>
> Är det okej att låta sponsorn berätta om något de har på hjärtat i några
> minuter på en träff? (som kanske då egentligen inte är direkt relaterat till
> resten av mötets ämne)
>
> Vad säger ni?
>
> Jag frågar nu för jag har diskussioner just nu med företag som vill synas, och
> de vill göra saker men jag vill veta lite var vi/ni känner att gränsen går.
> Personligen kan jag gå med på lite av varje för att se till att vi kan
> fortsätta ha bra gratis evenemang.
>
> --
>
> / daniel.haxx.se
> _______________________________________________ http://foss-sthlm.haxx.se/ http://cool.haxx.se/cgi-bin/mailman/listinfo/foss-sthlm
_______________________________________________
http://foss-sthlm.haxx.se/
http://cool.haxx.se/cgi-bin/mailman/listinfo/foss-sthlm
Received on 2010-03-15